Fenerbahçe'nin eski teknik direktörü Vitor Pereira, Premier Lig ekiplerinden Nottingham Forest ile yürüttüğü çalışmaların ardından yeniden Türkiye'ye geldi.
Portekizli teknik adam, daha önce saç ekimi operasyonu için İstanbul'u tercih etmişti. Pereira, Pendik ilçesinde gerçekleştirilen 6 aylık tedavi sürecinin sonuçlarını sosyal medya hesabı üzerinden takipçileriyle paylaştı.
“6 ay geçti ve Türkiye’de ektirdiğim saçlardan çok memnunum.”
Yapılan paylaşımla birlikte Pereira, tedavi sürecinin sonuçlarını fotoğraflarla da belgeledi. Teknik adamın İstanbul ziyaretinin, Türkiye ile olan bağlarını koruduğu şeklinde yorumlanmasına neden olduğu gözlendi.