Aydın Büyükşehir Belediyesi tarafından organize edilen 'Yaza Merhaba Konserleri' etkinlikleri kapsamında, müzik grubu Kolpa Didim'de dinleyicilerle buluştu.
Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu öncülüğünde düzenlenen konser serisinin ikinci durağı Didim Atatürk Kültür Merkezi oldu. Nazilli'de gerçekleştirilen açılış konserinin ardından devam eden etkinlikler, Didim'deki yoğun katılım ile sürdürüldü.
Konser sırasında Kolpa grubu, sevilen eserlerini vatandaşlar için seslendirdi. Müzikseverlerin şarkılara eşlik ettiği gecede, katılımcılar düzenlenen etkinlikten duydukları memnuniyeti dile getirerek Belediye Başkanı Çerçioğlu'na teşekkürlerini iletti.
Konser serisinin bir sonraki etkinliği 30 Haziran Salı günü Efeler ilçesinde bulunan Tekstil Park'ta gerçekleştirilecek. Saat 21.30'da başlayacak olan organizasyonda sanatçı Aydilge sahne alacak.